Search
Now showing items 1-5 of 5
Масовият туризъм и специализираните форми на туристическия бизнес.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2004)
Стратегическият алианс – постигане на конкурентни предимства на международните пазари.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2005)
Рамкови условия за устойчивост на развитието на туристическия бизнес.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2007)
Характер и особености на маркетинговата концепция в сферата на услугите.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999)
Международнo разделение на труда и производствената специализация в съвременния фотоволтаичен бизнес
(Tsenov Publishing House, 2019)
Едно от най-бързо развиващите високотехнологични производства, използващо иновативни технологии в ключово важния отрасъл за всяка икономика, какъвто е енергетиката и по-специално фотоволтаичният бизнес, дава основание да ...