Show simple item record

dc.contributor.authorГоранова, Пенка
dc.date.accessioned2016-05-18T06:45:44Z
dc.date.available2016-05-18T06:45:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1401
dc.description.abstractВ съвременния свят влиянието на брандовете е по-мощно от всякога, а бранд мениджърите съзнават, че грижата за израстването и експанзията на марката са ключови за нарастването на продажбите и за развитието на фирмата като цяло. Водещи компании като „Xerox”, „Coca-Cola” отчитат, че брандът е толкова значим за работата им, колкото са и фабриките, иновациите и капиталът, тъй като силната марка привлича платежоспособни клиенти и инвеститори. Напоследък широко се прилага концепцията за стойността на марката (brand equity), която е имуществото, което остава при ликвидация на фирмата и след удовлетворяване на кредиторите. Това е финансова стойност, допълваща физическите качества на материалните активи и по-конкретно – на продукта. Марковата стойност, по същество, е мярката на тази добавена стойност. Целта на разработката е да представи съвременните методи за оценяване стойността на марката и да направи сравнителен анализ за тяхното използване. За създаването на една успешна и работеща брандинг стратегия е важно да се познават в дълбочина световните практики за оценяване стойността на марката.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;1
dc.subjectмаркаbg_BG
dc.subjectрекламаbg_BG
dc.subjectстратегииbg_BG
dc.subjectфинансови методиbg_BG
dc.subjectкомбинирани методиbg_BG
dc.titleАНАЛИЗ НА МЕТОДИТЕ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ СТОЙНОСТТА НА МАРКАТАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record