Show simple item record

dc.contributor.authorГоранова, Пенка
dc.contributor.authorБанчев, Петър
dc.contributor.authorВеселинова, Надежда
dc.contributor.authorТананеева, Живка
dc.date.accessioned2016-05-19T08:25:45Z
dc.date.available2016-05-19T08:25:45Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1312-3815
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1614
dc.description.abstractБиогоривата имат уникална роля в енергийната политика на света. Днес те са единственият пряк заместител на петрола в транспорта, който се развива във все по-широк мащаб. Други технологии, като водорода съ- що имат огромен потенциал. Те обаче са много далеч от широкомащабна приложимост и биха наложили съществени промени в автомобилния парк и в принципите на разпределителните системи за горивото. Биогоривата могат да се използват днес в обикновените автомобилни двигатели без мо- дификации, когато са в по-малки концентрации, и с някои евтини моди- фикации, когато са в по-големи концентрации. В хода на изследването бяха разкрити практическите възможности и проблеми при производството и реализацията на биогорива, които се свеждат до следното: а) Работата с клиентите и нейното оценяване са дейности, които се извършват в преобладаващата част от българските предприятия; б) Работата с клиентите е незадоволителна поради липсата на специализирани познания;в)Преобладаващата част от предприятията имат нагласа за подобряване на работата с клиентите и оценяват важността на тази дейност. Те съзнават ползата от професионалното отношение към клиентите, което ни дава основание да очакваме, че промените в това отношение ще бъдат приети добре; г) За да се постигнат положителни резултати при работата с клиентите трябва да се търсят решения, които са лесни за изпълнение и подобряват значително отношението на клиентите към предприятието. The application of the strategies for ecological marketing for manufacturing and salling biofuels gives a possibility for the enterprises to increase their incomes through realising biofuels on the market, that correspond to the consumption needs of the customers; optimizing the process of negotiating with the customers; keeping existing and attracting of new biofuel customers. The basic goal of the work is on the ground of the leasing theoretical concepts and research of the practice existing in our country to genreate ideas for giving assistance to Bulgarian enterprises in their ambition to implement ecological marketing for manufacturing and salling biofuels, that are presumed to be environmentally safe. As to suggest other approaches for working to attract new customers and to keep the present key customers, which will broaden the marketing presence with (marketing share) and to increase competetiveness of the business.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries10;8
dc.titleПРОЕКТИРАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРОДАЖБАТА НА БИОГОРИВАbg_BG
dc.title.alternativeDESINING OF MARKETING STRATEGYES FOR PRODUCTION AND SALES OF BIOFUELSbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record