Show simple item record

dc.contributor.authorМонев, Виктор
dc.date.accessioned2016-06-01T10:26:57Z
dc.date.available2016-06-01T10:26:57Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2001
dc.description.abstractСпециализиран чужд език се изучава от студентите в Стопанска Академия "Д.А.Ценов” през първите четири семестъра. Целта на този курс на обучение е да подготви бъдещите икономисти за разбиране и използване на документи и текстове на съответния чужд език, който те са изучавали в училище, и за комуникация в сферата на икономиката. Настоящата статия разглежда по-подробно ситуацията на обучението по икономически немски език, съществуващите проблеми и възможностите за тяхното решаване.The students at D.A.Tsenov Academy of Economics study German during the first four semesters of their training. The course is designed to teach the future economist how to use documents and original texts and how to communicate effectively in the field of business. The article investigates the use of new computer technologies and multimedia software products and their role for increasing the motivation of the students to study German for specific purposes.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectMultimediabg_BG
dc.subjectFLTbg_BG
dc.subjectBusiness Germanbg_BG
dc.subjectGerman for specific purposebg_BG
dc.subjectmotivation of studentsbg_BG
dc.titleНОВИТЕ МЕДИИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ИКОНОМИЧЕСКИ НЕМСКИ ЕЗИКbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record