Show simple item record

dc.contributor.authorХаджиева, Ваня
dc.contributor.authorHadjieva, Vanya
dc.date.accessioned2016-06-07T08:55:52Z
dc.date.available2016-06-07T08:55:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2274
dc.description.abstractПазарът е „сърцето” на всяка икономика, там е мястото където се срещат търсене и предлагане и се осъществява размяната на блага. Дефинирането на понятието "пазар" изисква то да бъде разгледано от много и различни гледни точки, които да обхващат – съдържанието на понятието пазар, класифицирането на видовете пазари, техните характеристики и особености. Обект на анализ е пазарът, като основно средище за среща между търсене и предлагане – място където се реализира размяната на блага. The market is “the heart” of every economy, is a place where supply and demand meet and where exchange of goods is put into practice. The defining of concept (market) needs to be examined from many different angles which have to include the content of the market, different kind of markets and their characteristics. The obect of this research is the market as a basic centre for supply and demand – a place where exchange of goods is realizing.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectорганизиран пазарbg_BG
dc.subjectпазарbg_BG
dc.subjectактивиbg_BG
dc.subjectтърговияbg_BG
dc.subjectблагаbg_BG
dc.subjectmarketbg_BG
dc.subjectorganized marketbg_BG
dc.subjectassetsbg_BG
dc.subjectgoodsbg_BG
dc.subjecttradebg_BG
dc.titleСТРУКТУРИРАНЕ НА НАЦИОНАЛНИЯ ОРГАНИЗИРАН ПАЗАРbg_BG
dc.title.alternativeSTRUCTURING OF THE NATIONAL ORGANIZED MARKETbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record