Show simple item record

dc.contributor.authorЦонева, Иванка
dc.contributor.authorСаркисян, Карина
dc.contributor.authorИлиев, Драгомир
dc.date.accessioned2016-06-09T08:30:08Z
dc.date.available2016-06-09T08:30:08Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2332
dc.description.abstractВ съвременното световно стопанство и висококонкурентата обкръжаваща среда, сред която оперират фирмите, устойчивостта на подходящ имидж, както и изграждането на положителен публичен образ в дългосрочен план, еволюира като едно от основните конкурентни предимства. В рамките на настоящото изследване сме се опитали да проучим степента на действие на фирмите в тази насока, да изследваме доколко е осъзната потребността от добър фирмен имидж, да конкретизираме проблемите и трудностите, пред които са изправени българските мениджъри. In the modern global economy characterized by a highly competitive business environment, the sustainability of an appropriate image as well as the creation of a positive public perception in the long run turned into major competitive advantages. The research aimed to define the level of efforts made by the companies in this aspect and the degree of awareness of the need for a positive corporate image; to specify the problems and difficulties in this field faced by the Bulgarian managers.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectфирмена репутацияbg_BG
dc.subjectфирмена идентичностbg_BG
dc.subjectпубличен образbg_BG
dc.subjectcorporate reputationbg_BG
dc.subjectcorporate identitybg_BG
dc.subjectpublic imagebg_BG
dc.titleФИРМЕНАТА РЕПУТАЦИЯ – ВАЖЕН АКТИВ ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА КОНКУРЕНТНОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИbg_BG
dc.title.alternativeCorporate Reputation - an Essential Factor for Increasing the Competitiveness of Bulgarian Companiesbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record