Show simple item record

dc.contributor.authorКушева, Галя
dc.date.accessioned2016-06-15T07:55:55Z
dc.date.available2016-06-15T07:55:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2607
dc.description.abstractВ студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, проведено през август 2012 г. За оценка на конкурентоспособността на бизнеса са използвани данни за реализираните финансови резултати от дейността на четирите анализирани хотела в рамките на петгодишен период (2007-2011 г.). Студията има изразена практико-приложна насоченост. Отстоява се разбирането на автора, че повишаването на качеството на туристическия продукт повишава конкурентоспособността на бизнеса и води до постигането на по-добри финансови резултати. Настоящата разработка е част от по-обширно научно изследване, ъвместен научен проект на екип от катедри „Контрол и анализ на стопанската дейност” и „Математика и статистика”. В проекта се изследва конкурентоспособността на туристическия бизнес и се разработва модел на рейтингова система за анализ и управление на конкурентоспособността на хотелски вериги.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries5;2
dc.subjectтуризъмbg_BG
dc.subjectанализbg_BG
dc.subjectкачествоbg_BG
dc.subjectразвитиеbg_BG
dc.subjectтенденцииbg_BG
dc.titleАНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ”bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record