Show simple item record

dc.contributor.authorНедева, Радостина Тинкова
dc.date.accessioned2016-06-15T08:33:33Z
dc.date.available2016-06-15T08:33:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2644
dc.description.abstractВ условията на световна икономическа криза и все по-нарастващата конкурентна борба критичен момент за всяко предприятие се явява „спечелването” и задържането на клиенти. Управлението на взаимоотношенията с ключови клиенти се възприема като процес на привличане, задържане и изграждане на стабилни и лоялни връзки с предварително селектирани клиенти, с цел създаване на взаимни изгоди както за предприятието, така и за клиента. В статията има обобщени предимства от използването на стратегията за управление на взаимоотношенията с ключови клиенти.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;17
dc.subjectвзаимоотношенияbg_BG
dc.subjectключови клиентиbg_BG
dc.subjectпредприятиеbg_BG
dc.titleУПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record