Show simple item record

dc.contributor.authorСакакушев, Милен
dc.contributor.authorSakakushev, Milen
dc.date.accessioned2016-06-16T08:05:22Z
dc.date.available2016-06-16T08:05:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2697
dc.description.abstractВ разработката се разглеждат основни постановки, свързани с установяване на резултатите от използване на собствени марки в дейността на търговските вериги. Извършва се същностна характеристика и се очертава взаимовръзката на понятията „икономически ефект“ и „икономическа ефективност“. Определят се примерни критерии и се открояват основни показатели за изследване на икономическата ефективност. Извършва се фрагментарно емпирично изследване на икономическия ефект и икономическата ефективност от използването на конкретна собствена марка. This study discusses some major formulations related to evaluating the results of using private labels in the activity of retail chains. Their essential characteristics are presented and the relationship between the terms “economic effect” and “economic efficiency” is outlined. Sample criteria are set and major markers for their research are determined. Fragmentary empirical research is carried out on the economic effect and the economic efficiency of the use of a competitive private label.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries9;9
dc.subjectсобствени маркиbg_BG
dc.subjectикономически ефектbg_BG
dc.subjectикономическа ефективностbg_BG
dc.subjectтърговски веригиbg_BG
dc.subjecteconomic effectbg_BG
dc.subjecteconomic efficiencybg_BG
dc.subjectprivate labelsbg_BG
dc.subjectretail chainsbg_BG
dc.titleВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ИЗМЕРВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКАТА ЕФЕКТИВНОСТ ОТ ИЗПОЛЗВАНЕ НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ НА ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИbg_BG
dc.title.alternativePOSSIBILITIES FOR MEASURING ECONOMIC EFFICIENCY OF USING RETAIN CHAINS’ PRIVATE LABELSbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record