Show simple item record

dc.contributor.authorУзунова, Юлия
dc.date.accessioned2016-11-14T14:26:38Z
dc.date.available2016-11-14T14:26:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2973
dc.description.abstractЦелта на този материал е да разкрие драматичната потребност от ускорени колаборативни маркетингови комуникации в бизнеса на новата генерация-потребители и партнъори, работещи в съвременните алтернативни загуба на доверие „купувач-продавач”. На база кратък преглед, както на протичащите глобални предизвикателства, така и на водещите теории и практики относно гравитацинните вълни, предлагаме опростен модел за маркетингова активност в структурно-функционални пространствени комуникации, при критерий „Нова бизнес логика-Флуидни работни места-Екстензии на компетенции”. Извеждаме пет стратегически квоти за креативно билатерално развитие на колаборативно маркетингово знание, необходими за препрограмиране активността на специалистите в гравитационните комуникации.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;1
dc.subjectгравитационни комуникацииbg_BG
dc.subjectмаркетинг пространствени комуникацииbg_BG
dc.subjectколаборативно маркетингово знаниеbg_BG
dc.titleЗАЩО ГРАВИТАЦИОННИ КОМУНИКАЦИИ ЧРЕЗ КОЛАБОРАТИВНО MAРКЕТИНГОВО ЗНАНИЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record