Show simple item record

dc.contributor.authorЩерев, Николай
dc.contributor.authorИгнатов, Дариел
dc.date.accessioned2016-11-15T12:27:03Z
dc.date.available2016-11-15T12:27:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3022
dc.description.abstractС навлизането на услугите в живота на крайноте и бизнес потребителите все повече на преден план излиза въпроса за организация на маркетинговата дейност на тези фирми. Традиционното разбиране, което се наблюдава в голямата част от българските фирми от този сектор на икономиката е традиционно и обхваща основно структурното включване на маркетинга. Практиката показва, че мястото на маркетинга в сектора на услугите е далеч от добрите световни практики. Това налага да се разгледат следните въпроси: какво представлява организацията на фирмата и как да се премине от организация на производството към организация на маркетинга във фирмите от сектор услуги. Докладът представлява теоретико- методологическо изследване, в което в първия параграф са разгледани теоретичните основи на организация и организация на маркетинга, а във втория параграф са представени методически указания използване на съвременна организация на маркетинга. В изводите са посочени някои основни лимитиращи фактори.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;21
dc.subjectорганизация на маркетингаbg_BG
dc.subjectмаркетингов процесbg_BG
dc.subjectсектор Услугиbg_BG
dc.titleОРГАНИЗИРАНЕТО НА МАРКЕТИНГА КАТО ФАКТОР ЗА РАСТЕЖ В СЕКТОР „УСЛУГИ”bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record