Show simple item record

dc.contributor.authorБившев, Виктор
dc.contributor.authorЧистов, Дмитрий
dc.date.accessioned2017-03-07T09:27:47Z
dc.date.available2017-03-07T09:27:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3108
dc.description.abstractЦелта на настоящата статия е да обясни популярния принцип на колаборативно взаимодействие в бизнеса с помощта на модела на Оливър Уилямсън за оптималния размер на компанията. Компанията, използваща колаборативното сътрудничество, свива производствените разходи, като намалява цената на основния капитал. Статията е подготвена въз основа на резултатите от изследванията, извършени с бюджетни средства по държавна поръчка на Финансовия университет през 2014 година.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;9
dc.subjectколаборативно взаимодействиеbg_BG
dc.subjectпроизводствена функцияbg_BG
dc.subjectфактори на производствотоbg_BG
dc.subjectоптимален размер на компаниятаbg_BG
dc.titleРАЗКРИВАНЕ НА ФАКТОРИТЕ ЗА ИКОНОМИЧЕСКА ЕФЕКТИВНОСТ НА КОЛАБОРАТИВНОТО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ В БИЗНЕСАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record