Show simple item record

dc.contributor.authorБожинова, Камелия
dc.date.accessioned2017-03-07T12:02:07Z
dc.date.available2017-03-07T12:02:07Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3117
dc.description.abstractНовите условия и глобализацията, в които работи мениджмънтът на търговските предприятия, налагат търсенето на иновативни,гъвкави и адаптивни управленски инструменти, един от които е аутсорсингът. Той спомага за повишаване ефективността от дейността на ангажираните в процеса предприятия и позволява на аутсорсинг доставчиците да разширят и затвърдят своите пазарни позиции. Успоредно с това се оптимизира натоварването на производствените мощности и на персонала и се увеличат положителните финансови резултати от основната им дейност.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;9
dc.subjectаутсорсингbg_BG
dc.subjectтърговияbg_BG
dc.subjectпечатни услугиbg_BG
dc.titleАУТСОРСИНГЪТ НА ПЕЧАТНИ УСЛУГИ В БЪЛГАРИЯ – ЧАСТ ОТ ГЛОБАЛНИЯ АУТСОРСИНГ ПАЗАРbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record