Show simple item record

dc.contributor.authorРешеткова, Атанаска
dc.contributor.authorБашев, Костадин
dc.contributor.authorПърванова, Криста
dc.date.accessioned2018-06-14T12:08:05Z
dc.date.accessioned2018-06-14T12:08:06Z
dc.date.available2018-06-14T12:08:05Z
dc.date.available2018-06-14T12:08:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1312-3815
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3845
dc.description.abstractПромяната в картината на българското висше образование през последните години доведе до стремеж на университетите да си служат с типично маркетингови инструменти, за да достигнат до потенциални кандидат-студенти. Същевременно дигиталните маркетингови канали категорично могат да се определят като предпочитани източници на информация за младите хора у нас. Честото прибягване до платена комуникация в интернет от страна на висшите училища поражда необходимост от ефективно управление на използваните дигитални канали. Целта на настоящата студия е да демонстрира резултатите от прилагането на модел за определяне приноса на различни дигитални маркетингови канали в привличането на кандидат-студенти онлайн, който отчита спецификата на образователните продукти. Приложеният атрибутивен модел отчита интереса на потенциалните кандидат-студенти към различните дигитални рекламни канали и степента, в която намират информацията в тях за полезна, както и действителния им опит и ефектите на преливане и пренасяне. Направен е обзор на дигиталните канали, чрез които университетите могат да достигнат до целевата си аудитория, както и ретроспекция на предложените до момента в научната литература атрибутивни модели. Изведени са препоръки за използване на конкретни дигитални канали за целите на образователния маркетинг, съобразно приноса им в подтикване на целевата аудитория към желаното поведение. Установено е, че най-голям принос в подтикване на целевата аудитория да извърши конверсия имат: (1) дисплейната реклама; (2) рекламата в социалната мрежа Фейсбук; (3) платеното търсене.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;3
dc.subjectонлайн рекламаbg_BG
dc.subjectвисши образователни институцииbg_BG
dc.subjectатрибутивни моделиbg_BG
dc.subjectмногоканална кампанияbg_BG
dc.titleПРИНОС НА ДИГИТАЛНИ РЕКЛАМНИ КАНАЛИ В ПРИВЛИЧАНЕТО НА СТУДЕНТИ ОНЛАЙНbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record