Search
Now showing items 1-4 of 4
ЕВОЛЮЦИЯ НА ПАРАДИГМАТА НА МАРКЕТИНГА
(АИ "Ценов", 2013)
През последното десетилетие маркетингът започна да развива ново съдържание на своята парадигма, която се основава на преосмислянето на досегашните маркетингови постулати за идентифициране, изследване и решаване на проблемите ...
КРЕАТИВЕН ПОДХОД КЪМ КОНЦЕПТУАЛИЗИРАНЕТО И ИНТЕГРИРАНЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ/БРАНДОВЕ
(АИ "Ценов", 2014)
Целта на настоящата статия е да очертае определени отправни моменти, свързани с креативността при създаване на туристически продукти/брандове. Обект на изследване е отношението: „Туристически потенциал на един рeгион - ...
ФИРМЕНА ПОЛИТИКА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА Е-БИЗНЕСА – ДИСТРИБУЦИОННИ ВАРИАНТИ
(АИ "Ценов", 2012)
Глобализацията на съвременния свят изисква и ново отношение към дистрибуцията. Появата и практическата приложимост на информационните
технологии води до формиране на нова подсистема в истрибуцията подсистемата на електронната ...
ИЗМЕРВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ПРОДУКТИ С ИНДУСТРИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2011)
В организациите от сектора „производство на продукти с ин дустриално предназначение” измерването на резултатите от марке-
тинговата дейност има своя специфика. Основната задача на мени-
джмънта в този бранш се свързва с ...