Search
Now showing items 1-3 of 3
АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА ХОТЕЛИЕРСКИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2013)
Основополагащи в Стратегия „Европа 2020” и в Национална програма „България 2020” са въпросите, свързани с постигането на интелигентен и устойчив растеж. Той се свързва с изграждането на по-екологична и по-конкурентоспособна ...
АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ”
(АИ "Ценов", 2012)
В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ...
ПРЕИМУЩЕСТВА ЗА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ ОТ СЕРТИФИЦИРАНЕТО ИМ ПО ISO 9001
(Tsenov Publishing House, 2019)
Глобализацията и свободното движение на стоките и услугите поставят българските предприятия пред нови възможности за постигане на конкурентно предимство, базирано на качеството. Проучването на този проблем в икономическата ...