Show simple item record

dc.contributor.authorНайденова, Снежана
dc.date.accessioned2024-03-05T14:32:42Z
dc.date.accessioned2024-03-05T14:32:43Z
dc.date.available2024-03-05T14:32:42Z
dc.date.available2024-03-05T14:32:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4957
dc.description.abstractКато фундаментален фактор за развитието на държавата образователната система е призвана да произведе висококвалифицирани кадри, подготвени за професиите на бъдещето. В условията на динамични промени в средата и потребностите на обществото това е възможно единствено чрез въвеждането на иновационни практики, адап-тирани към предприемачески модел на обучение, като основа за бъдещ просперитет. В статията се разглежда иновационният процес в образователната система като предпос-тавка за въвеждането на предприемачески модел на обучение, изяснява се спецификата на предприемаческия модел на обучение в контекста на образователната система, като се идентифицират основните проблемни области, потенциалните позитивни резултати и ефекти от прилагането на иновативни практики, реализирани чрез въвеждането на предприемаческия модел на обучение в образователната система. Акцентът е поставен върху началното и средното образование.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries18;31
dc.subjectобразование и образователна системаbg_BG
dc.subjectиновационен процес и иновационни практики в образованиетоbg_BG
dc.subjectпредприемачески модел на обучениеbg_BG
dc.titleПредприемаческият модел на обучение като иновативна практика в образователната система – проблемни области, резултати и ефектиbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record