Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorВасилев, Христо
dc.date.accessioned2024-03-05T14:32:55Z
dc.date.accessioned2024-03-05T14:32:57Z
dc.date.available2024-03-05T14:32:55Z
dc.date.available2024-03-05T14:32:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4961
dc.description.abstractСтатията е фокусирана върху основните подходи за структуриране на дейностите по разработване на стратегии за интеграция на бизнеса. В началото се аргументира значението на корпоративното планиране за формулирането и осъществяването на общоорганизационните (корпоративните) стратегии, съчетано с критично оценяване на приложимите базови подходи. Въз основа на емпирични данни се анализират предимствата и ограниченията на различните стратегии за интеграция на бизнеса. Характери-зира се методологическата рамка за разработването на стратегически решения за вертикална и хоризонтална интеграция и нейните особености. Потвърждава се, че формулирането и осъществяването на тези стратегии са по-ефективни, когато се извършват в рамките на системата на корпоративен мениджмънт и планиране. В общия случай методическата рамка включва анализ на изходната позиция, диагностичен анализ, разработване на стратегически алтернативи, оценяване на вариантите и избор на стратегия, разработване на механизми за осъществяване.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries18;35
dc.subjectстратегияbg_BG
dc.subjectвертикална интеграцияbg_BG
dc.subjectхоризонтална интеграцияbg_BG
dc.subjectкорпоративно планиранеbg_BG
dc.subjectкорпоративен мениджмънтbg_BG
dc.titleПодходи за разработване на стратегии за интеграция на бизнесаbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация