Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГуджеров, Павел
dc.date.accessioned2011-01-28T18:56:08Z
dc.date.available2011-01-28T18:56:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationГуджеров, П. Предпоставки и ключови елементи за реализиране на word-of-mouth маркетингови комуникации. Емпирични изследвания в икономиката, администрацията и управлението на бизнеса, София, АСИ Принт, 2011, с. 192-206.bg_BG
dc.identifier.isbn978-954-9336-60-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1248
dc.language.isobg_BGbg_BG
dc.publisherАСИ Принтbg_BG
dc.titleПредпоставки и ключови елементи за реализиране на word-of-mouth маркетингови комуникацииbg_BG
dc.typeСтудияbg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация