Browsing Маркетинг by Author "Смокова, Маруся"
Now showing items 1-6 of 6
-
SAS и SPSS за напреднали: многомерен анализ и интерпретация на данни
Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся (СА Д. А. Ценов, 2010) -
SAS и SPSS за начинаещи: подготовка, визуализация и анализ на данни
Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся (СА Д. А. Ценов, 2010) -
Въведение в SAS и SPSS
Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся (СА Д. А. Ценов, 2010) -
Ръководство за решаване на казуси по "Маркетингови изследвания II част""
Смокова, Маруся (2008) -
Ръководство за решаване на казуси по "Маркетингово прогнозиране"
Смокова, Маруся (2009) -
Ръководство за решаване на казуси по "Промоционална политика"
Смокова, Маруся (2010)