• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Търсене 
  •   Начало
  • Доклади
  • Студенти и докторанти
  • Търсене
  •   Начало
  • Доклади
  • Студенти и докторанти
  • Търсене
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Търсене

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Показване на публикации 1-10 от 11

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Поведение на българските потребители в социалните мрежи 

Бързашка, Поля (2012-06-01)
Thumbnail

Програмите за лоялни клиенти като промоционална техника (с. 17-26) 

Бързашка, Поля (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14) 

Решеткова, Атанаска; Миткова, Росица; Йорданова, Силвия (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации (с. 3-16) 

Кънчева, Десислава; Декова, Полина; Иванова, Боряна (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Сегментиране на потребителите по отношение на възгледите им и потребителското им поведение спрямо бонусните опаковки (с. 47-58) 

Йонков, Йонко (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46) 

Трифонова, Цветомира (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Thumbnail

Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44) 

Алексиева, Светла; Николова, Надя; Михайлова, Виктория (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28) 

Йотова, Йоана; Аладжова, Айсял (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Промоциите бонус количества (с. 45-60) 

Димитрова, Борислава; Георгиева, Десислава; Николова, Диана (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Thumbnail

Алтернативни маркетингови решения на стартираща бизнес организация 

Неизвестен автор (2017-10)
  • 1
  • 2

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Discover

АвторБързашка, Поля (2)Аладжова, Айсял (1)Алексиева, Светла (1)Георгиева, Десислава (1)Декова, Полина (1)Димитрова, Борислава (1)Драгомиров, Иван (1)Дурхан, Мерт (1)Жекова, Сийка (1)Желязкова, Боряна (1)... View MoreТемапромоции (8)facebook (1)потребителско поведение (1)социални мрежи (1)... View MoreDate Issued2012 (5)2011 (4)2017 (2)Has File(s)Yes (11)

Контакти | Обратна връзка