Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГоранова, Пенка
dc.date.accessioned2016-05-17T12:46:38Z
dc.date.available2016-05-17T12:46:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1346
dc.description.abstractВ съвременния бизнес все повече фирми се адаптират към необходимостта от използване на голям обем актуална информация за вземане на решения за управление на своята дейност и на пазарните си действия. Ефектът от рекламата е налице при добре планирана и осъществена рекламна стратегия. Подборът на музиката, самата визия на персонажите в рекламите са специални, за да влияят на потребителя до крайната цел: клиентът да купи съответния продукт.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries1;3
dc.subjectрекламаbg_BG
dc.subjectтърговска маркаbg_BG
dc.subjectпотребностиbg_BG
dc.subjectмаркетингова стратегияbg_BG
dc.title36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация