Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГорчева, Таня
dc.date.accessioned2016-05-18T06:04:20Z
dc.date.available2016-05-18T06:04:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1386
dc.description.abstractТемата за интернационализацията в сферата на туристическия бизнес у нас е актуална и същевременно сложна и дискусионна, тъй като е обвързана както с процесите на трансформиране на националната икономика, така и с процесите на интеграция. Търсенето на обективни аргументи за установяване степента на интернационализация в рамките на българския туристически бизнес е сериозна мотивация, при което проблемите и трудностите в развитието трябва да се разглеждат паралелно с постиженията и традициите в тази сфера. При това следва степента на интернационализация на бизнес дестинацията да се разграничава от интернационализацията на конкретния бизнес, макар те да се обуславят взаимно. По тази причина целта на настоящото изследване се състои в разкриване степента на интернационализацията на туристическия бизнес у нас и на България като „бизнес дестинация”, вземайки под внимание характера на бизнес средата у нас, прилагайки метода за установяване на специфичните предимства на бизнеса и тези на „бизнес дестинацията”.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;2
dc.subjectинтернационализацияbg_BG
dc.subjectтуристически бизнесbg_BG
dc.subjectспецифични предимства на „бизнес дестинацията”bg_BG
dc.subjectспецифични предимства на бизнесаbg_BG
dc.titleСТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация