Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЛюбенов, Здравко
dc.date.accessioned2016-05-18T08:43:53Z
dc.date.available2016-05-18T08:43:53Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1438
dc.description.abstractВ настоящата разработка се разглежда аутсорсингът като един от методите за интернационализация на фирмите, заемащ съществено място в българската практика. Анализират се важни аспекти от взаимоотношенията при реализацията на процеса. Разгледани са предимствата и недостатъците му. Представени са данни от практическо проучване на български фирми, интернационализиращи дейността си чрез аутсорсинг. Разкрит е потенциалът му, които може да се използва за развитие извън страната.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;5
dc.subjectаутсорсингbg_BG
dc.subjectинтернационализацияbg_BG
dc.subjectмеждународен аутсорсингbg_BG
dc.subjectстратегически мениджърски моделbg_BG
dc.subjectперспективи за развитиеbg_BG
dc.titleАУТСОРСИНГЪТ – ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИ ФИРМИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация