Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГоранова, Пенка
dc.date.accessioned2016-05-18T12:24:59Z
dc.date.available2016-05-18T12:24:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1499
dc.description.abstractИкономическата същност на търговската марка се проявява чрез функциите, които изпълнява. Те носят исторически преходен характер, което означава, че на определени стадии от икономическото развитие на обществото едни функции отмират, а други възникват и се развиват, като изменят или обогатяват своето съдържание. Марката е важен актив за всяка фирма, тъй като тя е основа за конкурентно предимство и за очаквани финансови постъпления. Търговската марка, като икономически символ за качеството и произхода на стоките улеснява пазарните отношения и реализацията на продукцията. Чрез непосредственият контакт с потребителите и чрез стопанската реклама тя им доставя необходимата информация, която ги ориентира при формирането на техните предпочитания.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;6
dc.subjectпотребителски нагласиbg_BG
dc.subjectтърговска маркаbg_BG
dc.subjectконкуренцияbg_BG
dc.subjectрекламаbg_BG
dc.subjectмаркови стратегииbg_BG
dc.titleИЗСЛЕДВАНЕ ОТНОШЕНИЕТО РЕКЛАМА – МАРКОВА ИЗВЕСТНОСТbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация