Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСаркисян, Карина
dc.date.accessioned2016-05-20T11:09:40Z
dc.date.available2016-05-20T11:09:40Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0861-8054
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1788
dc.description.abstractСъвременният международен бизнес е неразривно свързан с уменията за водене на ефективна междукултурна комуникация. Днес не е достатъчно само владеенето на чужди езици. Не по-малко важно е успешното съчетаване на лингвистичните знания с познанията, разбирането и възприемането на културните различия. В разработката е изследвана степента на междукултурна компетентност на представители на българския бизнес, откроени са основните пречки от междукултурна характер, пред които са изправени българските мениджъри служители, както е анализирано тяхното мнение относно ситуации, свързани с взаимоотношения на работното място, когато е налице междукултурна комуникация.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries116;4
dc.titleЗНАЧЕНИЕ НА МЕЖДУКУЛТУРНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ В ПРОЦЕСА НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНА КОМУНИКАЦИЯ (ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧЕСКО ИЗСЛЕДВАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ)bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация