Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorФилипова, Надежда
dc.date.accessioned2016-05-25T19:17:28Z
dc.date.available2016-05-25T19:17:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1893
dc.description.abstractМоделът „Бизнес процес като услуга“ интегрира достиженията на концепциите за управление на бизнес процесите на базата на техните модели и облачните технологии. Той е насочен към бързото изграждане на автоматизирани бизнес процеси на базата на облачни услуги. В статията е направен опит за прецизиране обхвата на модела „Бизнес процес като услуга“, като са систематизирани неговите логически и технологични аспекти. Дефинирани са неговите предимства, както и някои проблеми при прилагането му. На тази база са изведени фактори за успешното му прилагане.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;3
dc.subjectбизнес процес като услугаbg_BG
dc.subjectуправление на бизнес про- цесиbg_BG
dc.subjectоблачни услугиbg_BG
dc.titleФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация