Show simple item record

dc.contributor.authorБакърджиева, Милка
dc.contributor.authorBakardzhieva, Milka
dc.date.accessioned2016-06-09T11:05:55Z
dc.date.available2016-06-09T11:05:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2355
dc.description.abstractЦелта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за справяне в ситуации на манипулиране, а в отделни случаи и способи за контраманипулиране. The aim of the research is to define the nature of the “manipulation” phenomenon and its manifestations in the management and mass communication technologies (propaganda, advertising and public relations). The research outlines some methods for managing cases of manipulation and, in certain cases - techniques for counter-manipulation.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectманипулацияbg_BG
dc.subjectманипулативни похватиbg_BG
dc.subjectуправлениеbg_BG
dc.subjectпропагандаbg_BG
dc.subjectрекламаbg_BG
dc.subjectmanipulationbg_BG
dc.subjectmanipulative techniquesbg_BG
dc.subjectmanagementbg_BG
dc.subjectpropagandabg_BG
dc.subjectadvertisingbg_BG
dc.titleМАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯbg_BG
dc.title.alternativeTHE MANIPULATION IN MANAGEMENT AND MASS COMMUNICATION TECHNOLOGIESbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record