Show simple item record

dc.contributor.authorКътева, Марияна Николова
dc.contributor.authorKateva, Mariyana Nikolova
dc.date.accessioned2016-06-10T08:29:45Z
dc.date.available2016-06-10T08:29:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2398
dc.description.abstractНастоящата статия акцентира върху същността на омниканалната търговия на дребно. Чрез изясняване на предимствата на омниканалността от гледна точка на потребителите и от гледна точка на търговците, в разработката се застъпва тезата, че интегрирането на традиционни и дигитални канали за достигане до крайните клиенти като търговска стратегия за развитие благоприятства запазването на стабилни конкурентни позиции на пазара и извеждането на нови конкурентни предимства. This article focuses on the essence of omnichannel retailing. The author explains the benefits of omnichannel retailing from the viewpoint of the consumers and from the viewpoint of the retailers. The claim is supported that the integration of „brick and mortar” and digital channels to reach end customers as a retail development strategy favors maintaining stable competitive positions on the market and putting new competitive advantages.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectомниканална търговияbg_BG
dc.subjectтърговия на дребноbg_BG
dc.subjectтърговецbg_BG
dc.subjectпотребителbg_BG
dc.subjectканалиbg_BG
dc.subjectomnichannel retailingbg_BG
dc.subjectretailbg_BG
dc.subjectretailerbg_BG
dc.subjectconsumerbg_BG
dc.subjectchannelsbg_BG
dc.titleТЕОРЕТИКО-ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ НА ОМНИКАНАЛНАТА ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНОbg_BG
dc.title.alternativeTHEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF OMNICHANNEL RETAILINGbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record