Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorНедева, Радостина
dc.date.accessioned2016-06-15T12:49:10Z
dc.date.available2016-06-15T12:49:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2677
dc.description.abstractНастоящата студия се фокусира върху съвременните тенденции в развитието на продажбите на пиво. Изследването е представено в две части. В първата част се дефинира понятието „продажби” в неговите различни аспекти. Във втората част е очертана спецификата на продажбите в подсектор „Производство на пиво” у нас – обем продажби, консумация на пиво, използвани амбалажни опаковки, съотношение на топъл и студен пазар и марки пиво. В заключение са изведени особеностите и тенденциите на пазара на пиво в България.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries5;28
dc.subjectпродажбиbg_BG
dc.subjectпродажби на пивоbg_BG
dc.subjectтенденции на пазара на пивоbg_BG
dc.subjectподсектор Производство на пивоbg_BG
dc.titleИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ В ПОДСЕКТОР ПРОИЗВОДСТВО НА ПИВО – ТЕОРЕТИЧНИ И ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация