Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГригорова, Ваня
dc.date.accessioned2016-11-15T09:38:48Z
dc.date.available2016-11-15T09:38:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3000
dc.description.abstractНастоящата разработка разглежда алиансите в маркетинга като стратегия на съвременните фирми, но и структура, възникнала в резултат от интеграционните процеси. Тя поставя на преден план три основни момента – спецификата на тези алианси като вид маркетингови мрежи, техните характерни черти, целевите ефекти и ограничения при създаването им. Целта е да се представи този вид формирование като средство за преодоляване на конкурентния натиск в условия на динамична пазарна среда.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;12
dc.subjectмеждуфирмени маркетингови мрежиbg_BG
dc.subjectмаркетингови алиансиbg_BG
dc.subjectефекти от маркетинговите алиансиbg_BG
dc.titleМАРКЕТИНГОВИТЕ АЛИАНСИ – СЪВРЕМЕННА СТРАТЕГИЯ ЗА ФИРМЕНА ИНТЕГРАЦИЯbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация