Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorДимитрова, Боряна
dc.contributor.authorСмит, Брент
dc.contributor.authorКим, Сейджун
dc.date.accessioned2017-03-08T07:42:45Z
dc.date.available2017-03-08T07:42:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3153
dc.description.abstractКато използваме модела на Хофстеде (Geert Hofstede) за културната ориентация на различните нации, ние изследваме доколко успехът на чуждестранните търговци на дребно зависи от културните ценности във всяка страна приемник. Резултатите от нашето изследване показват, че индивидуализмът и стремежът към избягване на несигурност в страната приемник имат отрицателен ефект, докато стремежът към удовлетворяване на желанията влияе положително върху успеха на чуждестранните търговци. Изследването отделя място и на конкретни изводи за теорията и практиката в тази сфера.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries1;1
dc.subjectуспех на търговците на дребноbg_BG
dc.subjectнационална култураbg_BG
dc.subjectХофстедеbg_BG
dc.titleВЛИЯЕ ЛИ КУЛТУРАТА НА СТРАНАТА ПРИЕМНИК ВЪРХУ УСПЕХА НА ЧУЖДЕСТРАННИТЕ ТЪРГОВЦИ НА ДРЕБНО?bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация