Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАтанасов, Борислав
dc.date.accessioned2018-07-06T15:58:11Z
dc.date.accessioned2018-07-06T15:58:15Z
dc.date.available2018-07-06T15:58:11Z
dc.date.available2018-07-06T15:58:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3890
dc.description.abstractЦената е елемент, който присъства във всяка покупко-продажба. Тя е източник на информация за ценовото предлагане на стоки от една и съща група или сходни стокови групи, и е критерий, когато се сравняват и избират различни алтернативи. Следователно, участва в процеса на създаване и предоставяне на потребителска ценност. В статията се разглеждат различни подходи на предоставяне на ценност чрез цената, изведени в литературата и приложими в търговията на дребно. На тази основа е изведена и диференцираната ценност чрез цената за всеки подход, извличана от крайните потребители в процеса на покупка.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;3
dc.subjectценаbg_BG
dc.subjectпотребителска ценностbg_BG
dc.subjectтърговияbg_BG
dc.titleПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКА ЦЕННОСТ ЧРЕЗ ЦЕНАТАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация