Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorКиричева, Здравка
dc.date.accessioned2018-12-13T10:43:00Z
dc.date.accessioned2018-12-13T10:43:01Z
dc.date.available2018-12-13T10:43:00Z
dc.date.available2018-12-13T10:43:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3965
dc.description.abstractТрадиционният пазар за продажба на стоки на дребно в България включва многобройни малки търговски обекти, специализирани в продажбата на определен продукт или група продукти. След приемането на страната ни в Европейския съюз започна процес на концентрация на капитали и навлизане на големите търговски вериги у нас, което способства за развитието на модерната търговия. Това налага изучаването на процесите на взаимно влияние, на възникването и прилагането на нови правила между субектите в търговията на дребно на бързооборотни стоки. Основната цел на статията е да се характеризират специфичните особености на споменатите два основни модела. Обръща се внимание на предимствата и недостатъците им, на динамиката и тенденциите в развитието им. Акцентира се върху ефектите, които големият корпоративен бизнес в търговската сфера има върху малките търговски обекти, както и организацията на счетоводното отчитане.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries13;18
dc.subjectтърговияbg_BG
dc.subjectтърговски веригиbg_BG
dc.subjectмодерна търговияbg_BG
dc.subjectтрадиционна търговияbg_BG
dc.titleТРАДИЦИОННАТА И МОДЕРНАТА ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО – ДИНАМИКА, ТЕНДЕНЦИИ И СЧЕТОВОДНО-ОРГАНИЗАЦИОННИ АСПЕКТИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация