Search
Now showing items 1-9 of 9
СЪДЕЯТЕЛСТВОТО ПРЕЗ ПРИЗМАТА НА СОЦИАЛНАТА АКТИВНОСТ, ПОВЕДЕНЧЕСКАТА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ И МЕНИДЖЪРСКАТА ПРОНИЦАТЕЛНОСТ
(АИ "Ценов", 2014)
В статията се прави връзка между успеха и ролята на личните и професионални качества и групата - от една страна, и значението на съдедятелската среда - от друга. За общия резултат, който на практика е реализирана цел, с ...
ГРУПОВИ РЕШЕНИЯ – ПОВЕДЕНЧЕСКИ АНАЛИЗ
(АИ "Ценов", 2012)
В статията се разглеждат груповите решения във връзка с
индивидуалното поведение на отделните участници в групата. Прави се връзка между личните качества и конкретното поведение при груповите решения. Анализират се различни ...
СИСТЕМАТА
(АИ "Ценов", 2015)
В статията се разглежда философията на системното мислене и проницателността като фактори за успех. Правят се характеристика и анализ на системите с участието на хора. Дават се идеи за търсене на връзка между „системно ...
ЦЕННОСТИ И АСИМЕТРИЯ В ПОВЕДЕНИЕТО НА ЛИЧНОСТТА И ГРУПАТА
(АИ "Ценов", 2011)
В статията са разгледани въпроси, свързани с поведението на личността и групата във връзка с йерархията на ценностите. Като форма на поведение, произтичащо от асиметрия в ценностите и липсата на устойчивост в тяхната ...
УМЕНИЯ ПРИ ОБЩУВАНЕ И РЕАЛИЗАЦИЯ НА УПРАВЛЕНСКИЯ ПРОЦЕС
(АИ "Ценов", 2016)
Успешното управленското общуване е един от широко разпространените и сложни проблеми в социалните организации, от който зависи
ефективността на управленския процес. Важни за позитивното общуване и успешната реализация на ...
ВЛАСТ И ПОВЕДЕНИЕ НА ЧОВЕШКИЯ ФАКТОР В УПРАВЛЕНИЕТО
(АИ "Ценов", 2012)
В студията се изследва властта като инструмент за поведенческо въздействие в управлението. Разгледани са основните възгледи за власт, нейните типове и форми. Отразени са по-важните особености на децентрализацията и ...
АДМИНИСТРАТИВНА ДЕЙНОСТ И СОЦИАЛЕН ПОТЕНЦИАЛ В ПУБЛИЧНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)
Темата на изследването е насочена към разкриване на нови, нематериални ресурси в областта на админстрацията и управлението.
Цел на статията е да се изследва връзката административно поведение – социален потенциал.
...
ПРОУЧВАНЕ НА ПОВЕДЕНИЕТО НА БЪЛГАРСКИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ ПРИ ПОКУПКА НА ЗАХАРНИ И ШОКОЛАДОВИ ИЗДЕЛИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)
Активирането на научния интерес в областта на потребителското поведение е продиктувано от непосредствена практическа необходимост на съвременния етап. Настоящата статия се фокусира върху изследване на поведението на ...
АЛТРУИЗЪМ И ЕГОИЗЪМ В ПОВЕДЕНИЕТО НА ЧОВЕШКИЯ ФАКТОР В УПРАВЛЕНИЕТО
(АИ "Ценов", 2011)
Материалът разглежда проявата на алтруизъм и егоизъм в поведението на човешкия фактор в управлението. Изяснена е противоположната същност на двете понятия и факторите, които до известна степен обясняват проявите им. Посочени ...