Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАбдулахаб, Джабари
dc.date.accessioned2019-01-13T18:12:13Z
dc.date.accessioned2019-01-13T18:12:13Z
dc.date.available2019-01-13T18:12:13Z
dc.date.available2019-01-13T18:12:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4012
dc.description.abstractВ стремежа си към иновации малките и средните предприятия (МСП) се изправят пред огромни предизвикателства. Отдавна е известно, че иновациите са ключов фактор за растежа на малките и средните предприятия (МСП) и като такива са предмет на многобройни научни изследвания. В Алжир обаче съществуват твърде малко научни разработки по темата. Целта на тази статия е да изследва въздействието на организационните, процесуалните, продуктовите и маркетинговите иновации върху различните аспекти на дейността на малките и средните предприятия (МСП).bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;4
dc.subjectмалки и средни предприятия (МСП)bg_BG
dc.subjectиновацииbg_BG
dc.subjectдейност на предприятиятаbg_BG
dc.titleВЛИЯНИЕ НА ИНОВАЦИИТЕ ВЪРХУ РЕЗУЛТАТНОСТТА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (МСП) В АЛЖИРbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация