Show simple item record

dc.contributor.authorДюбел, Михайло
dc.date.accessioned2020-06-09T14:29:09Z
dc.date.accessioned2020-06-09T14:29:11Z
dc.date.available2020-06-09T14:29:09Z
dc.date.available2020-06-09T14:29:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4233
dc.description.abstractВ статията е направен анализ на понятието дистрибуция. Посочени са основните субекти в дистрибуторската система – производител, търговец на едро, търговец на дребно и потребител – и са описани техните характеристики. Разгледани са предимствата на дигиталната пред традиционната дистрибуция, както и особеностите на дигиталното разпространение на съдържание при книгите, музикалните произведения, софтуерните продукти и компютърните игри. Проследени са появата и еволюцията на дигиталната дистрибуция и са очертани перспективите за нейното по-нататъшно развитие.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;5
dc.subjectдигитална дистрибуцияbg_BG
dc.subjectпълен пакетbg_BG
dc.subjectлицензиране при закупуване на техникатаbg_BG
dc.subjectкомплект за оригинален лицензbg_BG
dc.subjectHTTPbg_BG
dc.subjectсвободно разпространяван софтуерbg_BG
dc.subjectbg_BG
dc.titleТрансформация на дистрибуцията в резултат от процеса на дигитализацияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record