Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЛюбенов, Любомир
dc.date.accessioned2021-01-26T16:35:18Z
dc.date.accessioned2021-01-26T16:35:19Z
dc.date.available2021-01-26T16:35:18Z
dc.date.available2021-01-26T16:35:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4334
dc.description.abstractЗначимият експортен потенциал на българското пчеларство налага, във всяка национална програма по пчеларство да има мярка за промоции в трети страни и за страни в ЕС. Те трябва да обхващат предимно висококачествени пчелни продукти – биологични, ЗГУ/ЗНП и др. Необходимо е увеличаване на промоционалните бюджети на българското пчеларство в общия бюджет на националните програми по пчеларство, в контекста на нарастващите промоционални бюджети на ЕС. Общата аграрна политика на ЕС формира инфраструктура и среда за по-всеобхватно приложение на комуникационните инструменти от пчеларските стопанства, респективно и за провеждане на по-мащабни комуникационни политики от тях. Тя финансира и субсидира продуктовата реклама на български пчелни продукти към по-високите нива – мезо-, макро- и мега-, но изисква хоризонтална интеграция. PR и директният маркетинг са идентифицирани като едни от най-подходящите комуникационни инструменти за българските пчеларски стопанства. PR има възможността да интегрира в една кауза всички маркетинг комуникации, а директният маркетинг може да се използва като стратегически инструмент с дългосрочни цели за по-добро управление на взаимоотношенията с клиентите.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;5
dc.subjectпромоционални бюджетиbg_BG
dc.subjectPRbg_BG
dc.subjectдиректен маркетингbg_BG
dc.subjectпродуктова рекламаbg_BG
dc.subjectбранд рекламаbg_BG
dc.titleКомуникациoнни политики на българските пчеларски стопанства в контекста на общата аграрна политика на ЕСbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация