Доклади: Recent submissions
Показване на публикации 161-176 от 176
-
FINANCIAL CONTROL LEVERS OF SUSTAINABLE ECONOMIC DEVELOPMENT OF THE STATE
(АИ "Ценов", 2016)Consequences of the global financial crisis that has engulfed a large number of developed countries demand the formation of appropriate mechanisms to overcome them. Among the main control levers of the economic development ... -
THE FUNCTIONING OF THE CAPITAL MARKET IN MODERN CONDITIONS
(АИ "Ценов", 2016)Financial markets are the lifeblood of the global economy where changes in one part of the world quickly and violently, like waves, spread and affect every country, company and individual. This is most clearly manifested ... -
ПРИЛОЖЕНИЕ НА БАНКОВИЯ ЛИХВЕН СУАП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА
(АИ "Ценов", 2016)Целта на това изследване е да се проучи ролята на суаповите сделки при управление на риска, като се идентифицират основните видове банкови рискове и принципите на тяхната класификация като основа за възможностите и начините ... -
RISKS’ INFLUENCE ON THE ROMANIAN BANKS’ FINANCIAL PERFORMANCE
(АИ "Ценов", 2016)The banking sector is highly volatile due to the influence of a large objective and subjective factors and the banking institutions must defend onself against all the risks. Therefore, risk awareness should be intuitive, ... -
СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА ПРОМЕНЛИВОСТТА НА ИНДИКАТОРИТЕ ЗА ИНВЕСТИЦИОННА АКТИВНОСТ НА БЪЛГАРСКА ФОНДОВА БОРСА (за периода 2006-2014 г.)
(АИ "Ценов", 2016)Променливостта е една от най-важните характеристики не само за риска, съпътстващ възвръщаемостта от инвестиционните инструменти, но и за агрегираните пазарни индикатори. В настоящото изследване анализираме променливостта ... -
Промоциите бонус количества (с. 45-60)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012) -
Сегментиране на потребителите по отношение на възгледите им и потребителското им поведение спрямо бонусните опаковки (с. 47-58)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Програмите за лоялни клиенти като промоционална техника (с. 17-26)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации (с. 3-16)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011) -
Поведение на българските потребители в социалните мрежи
(2012-06-01)