Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorПетропулос, Димитриос
dc.contributor.authorЧиприянова, Галина
dc.contributor.authorЧиприянов, Михаил
dc.contributor.authorИванов, Тотю
dc.date.accessioned2024-07-14T06:59:35Z
dc.date.accessioned2024-07-14T06:59:36Z
dc.date.available2024-07-14T06:59:35Z
dc.date.available2024-07-14T06:59:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5019
dc.description.abstractЦелта на настоящата статия е да се извърши анализ на възможностите за географска експанзия чрез прилагане на мрежови фирмени стратегии. Очакванията са, че фокусирането върху вертикалната и хоризонталната интеграция ще предостави изчерпателен поглед върху този важен аспект на развитието на предприятията. Проучват се вертикалната и хоризонталната интеграция като иновативни подходи за оптимизация на веригата на стойност и постигане на конкурентни предимства. Подчертава се важността на сътрудничеството и създаването на кооперации между производители за постигане на ефективност и силно пазарно присъствие. Паралелно с представянето на глобалните тенденции, както и на ситуацията у нас, както и актуалното състояние в Гърция на базата на синтеза и стратегическия анализ се предлагат алтернативни варианти за бъдещи стратегии, като се акцентира върху мрежовите връзки и иновациите. Оценката включва също примери от ключовите селскостопански подсектори в Гърция - портокали, маслини и зехтин.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;1
dc.subjectгеографска експанзияbg_BG
dc.subjectмрежови стратегииbg_BG
dc.subjectвертикална интеграцияbg_BG
dc.subjectхоризонтална интеграцияbg_BG
dc.subjectсчетоводствоbg_BG
dc.subjectселско стопанствоbg_BG
dc.subjectагробизнесbg_BG
dc.titleИзследване на възможностите за географска експанзия на бизнеса чрез алтернативни мрежови стратегииbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация