Show simple item record

dc.contributor.authorДачева, Мария
dc.date.accessioned2024-12-31T10:43:06Z
dc.date.accessioned2024-12-31T10:43:07Z
dc.date.available2024-12-31T10:43:06Z
dc.date.available2024-12-31T10:43:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5092
dc.description.abstractПреминаването на всички през пандемията от COVID-19 ни постави пред редица предизвикателства. Изключително важен в този момент беше кризисният мениджмънт като основа, за да може частният сектор да продължи да поддържа нормален ритъм на работа. Неизбежно ситуацията налага, много бизнеси да преустановят дейността си, други да преминат изцяло в онлайн среда или хората да се преквалифицират, или кардинално да променят своята професионална ориентираност. Целта е да се покаже какви са стъпките и мерките, необходими, за да може да се регулира работният процес, доколкото е възможно. Предметът на разработката е кризисният мениджмънт през COVID-19, като се описват стъпките и промените, през които премина професионалното управление на офис сградите и гъвкавостта, която позволи да се минимализират загубите при преминаването през пандемията.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries19;20
dc.subjectфасилити мениджмънтbg_BG
dc.subjectпрофесионално управление на офис сградиbg_BG
dc.subjectмеркиbg_BG
dc.subjectСovid-19bg_BG
dc.subjectофис сградиbg_BG
dc.subjectкризисен мениджмънтbg_BG
dc.titleКризисен мениджмънт през COVID-19 и ефекта му върху професионалното управление на офис сградиbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record