Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorВелева, Цветомира
dc.date.accessioned2024-12-31T10:43:48Z
dc.date.accessioned2024-12-31T10:43:49Z
dc.date.available2024-12-31T10:43:48Z
dc.date.available2024-12-31T10:43:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5103
dc.description.abstractОмниканалното банкиране е форма за предоставяне на банкови услуги, чиято задача е да комбинира различни канали за продажба, така че клиент, започнал покупка например в банков клон, да може да я завърши дигитално навсякъде другаде с помощта на телефон, таблет или лаптоп. Изследването има за цел да посочи линията между онлайн банкирането и традиционната услуга „лице в лице“. В статията се очертават особеностите и значимостта на омниканалното банкиране, анализират се неговите предимства и недостатъци и се представя еволюцията от мултиканална през омниканална към оптиканална форма за организиране продажбата на банкови услуги. Тезата, върху която се акцентира, се формулира по следния начин: докато многоканалното банкиране е насочено върху транзакциите, омниканалното банкиране се фокусира върху взаимодействията. То има за основен фокус клиента, на когото предоставя персонализирано и безпроблемно, интегрирано изживяване.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries19;31
dc.subjectбанков секторbg_BG
dc.subjectбанкови услугиbg_BG
dc.subjectдигитална революцияbg_BG
dc.subjectомниканално банкиранеbg_BG
dc.titleПредизвикателства пред омниканалното банкиранеbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация