Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСпасова, Сиана
dc.date.accessioned2025-12-15T08:09:08Z
dc.date.accessioned2025-12-15T08:09:09Z
dc.date.available2025-12-15T08:09:08Z
dc.date.available2025-12-15T08:09:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/5286
dc.description.abstractБългарският туризъм се сблъсква с нарастващата конкуренция между дестинациите, което налага необходимостта от търсене на възможности за диверсификация на туристическите продукти. В настоящата разработка диверсификацията чрез организиране на събития е предложена като стратегически метод за повишаване конкурентоспособността на туристическия сектор. Основната цел на изследването е да се представят видовете събития, които допринасят за диверсифициране на туристическия продукт. За постигане на поставената цел се изяснява характеристиките на организираните събития, очертават се основните видове събития, имащи отношение към диверсифицирането на туристическия продукт, изясняват се особеностите им и се представя портфолио подход като възможност за ефективно управление на дестинацията чрез диверсификация.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries20;21
dc.subjectдиверсификацияbg_BG
dc.subjectорганизирани събитияbg_BG
dc.subjectтуристически продуктbg_BG
dc.titleДиверсификация на туристическия продукт чрез организирани събитияbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация