Search
Now showing items 1-10 of 11
Програмите за лоялни клиенти като промоционална техника (с. 17-26)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации (с. 3-16)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Сегментиране на потребителите по отношение на възгледите им и потребителското им поведение спрямо бонусните опаковки (с. 47-58)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
Промоциите бонус количества (с. 45-60)
(Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)