• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
36_split_BU_1-2011.swf (586.3Kb)
Дата
2011
Автор
Горанова, Пенка
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В съвременния бизнес все повече фирми се адаптират към необходимостта от използване на голям обем актуална информация за вземане на решения за управление на своята дейност и на пазарните си действия. Ефектът от рекламата е налице при добре планирана и осъществена рекламна стратегия. Подборът на музиката, самата визия на персонажите в рекламите са специални, за да влияят на потребителя до крайната цел: клиентът да купи съответния продукт.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1346
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка