• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИЗМЕРВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ПРОДУКТИ С ИНДУСТРИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
67_split_BU_1-2011.swf (503.4Kb)
Дата
2011
Автор
Григорова, Ваня
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В организациите от сектора „производство на продукти с ин дустриално предназначение” измерването на резултатите от марке- тинговата дейност има своя специфика. Основната задача на мени- джмънта в този бранш се свързва с търсене на нови управленски ре- шения за снижаване на материалната и енергийна поглъщаемост на производствените процеси. По тази причина нараства значението на точността и организацията на измерването на резултатите от марке- тинговата дейност.Настоящата разработка представя получените данни от проучване на състоянието на измерването на резултатите от маркетинговата дейност, проведено сред 54 големи и средни български организации. При анализиране на първичната информация са изведени проблемните зони на измерването на маркетинга. Те се превръщат в основни жалони за извършване на промени и за въвеждане на нов комплексен подход за измерване и оценяване на маркетинговите резултати в организациите от този икономически сектор.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1350
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка