• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ТЪРГОВСКО ПРОФИЛИРАНЕ НА СТРАНИТЕ В ЕС – ТЕНДЕНЦИИ И ПРИОРИТЕТИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
44_split_BU_2-2011.swf (539.2Kb)
Дата
2011
Автор
Захариева, Галина
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Разработката е насочена към изследване на ефектите от процеса на ин- теграция в рамките на ЕС върху вътрешнообщностната търговия. Основната цел е да се формират търговски профили на страните членки и да се изведат основните тенденции и приоритети в търговията със стоки. С оглед на това е изследвана динамиката и структурата на експортните и импортните стокови потоци на страните от ЕС в рамките на Общността и с останалите държави. Изведени са основни закономерности в търговските взаимоотношения на страните от ЕС-27. Държавите са групирани в зависимост от формираните търговски профили и приоритети в търговските им взаимоотношения.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1429
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка