• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПОТЕНЦИАЛЪТ НА СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ В БИЗНЕСА НА КОМПАНИИТЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
2.swf (394.2Kb)
Дата
2015
Автор
Върбанов, Румен
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Непрекъснато расте популярността на социалните медии. Над 84% от интернет потребителите имат акаунти в социални мрежи и прекарват следно между 2 и 4 часа на ден, а всеки потребител има средно по 195 „приятели“. Работата в социалните медии вече е дейност номер 1 в интернет, надминавайки търсенето и ползването на електронна поща. Facebook е на път да замести е-мейлите като основно средство за комуникация. В последно време трайно се увеличава броят на хората, които идват в социалните мрежи не само за общуване, а за да намерят информация за раз- лични стоки и услуги, т.е. те все повече и повече се превръщат в мощен бизнес инструмент. Бизнесът прави първите си стъпки в използването на социалните медийни платформи в качеството на ефективен маркетингов канал. В първата част на статията се изследват основните причини, които налагат все по-тясна интеграция на социалните медии с бизнес процесите на компанията: използването на социалните инструменти от преобладаващата част от интернет потребителите; безспорните предимства, които социалните медии могат да осигурят на бизнеса; увлечението на служителите от социалните мрежи; необходимостта от ясно разработена маркетингова стратегия за използване на социалните медии. Специално внимание е отделено на последните данни за използването на цифровите технологии в нашата страна и причините за застрашителното изоставане в рамките на ЕС в няколко от най-важните аспекти. Във втората част авторът очертава основните сфери, в които социалните медии могат да помогнат на бизнеса: маркетинг; продажби; обслужване на клиентите; PR акции; подбор на персонала; управление на взаимоотношенията с клиенти; налагане и утвърждаване на бранда; обучение и развитие на персонала. Направен е опит да се маркират някои от проявленията на социалните инструменти във всяка от горните сфери на базата на конкретни примери.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1436
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка