• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР

Thumbnail
Изглед/Отваряне
22_split_BU_2-2013.swf (306.8Kb)
Дата
2013
Автор
Горчева, Таня
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически бизнес в България, в статията се акцентира на качеството и спецификата на реализацията му като индустрия. Целта е да се определи дали добрите примери или негативната практика взема превес в туристическия бизнес у нас. Направената постановка предполага провеждането на сравнителен анализ между туристическия бизнес на Австрия и този на България, основан на критерии, които разкриват неговите същностни характеристики от позициите на пазарната конкуренция и принципите на устойчивото развитие. Търси се паралел между въздействието на икономическите реформи в България в периода на преход и настоящото функциониране на туризма у нас.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1446
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка