• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИЗСЛЕДВАНЕ ОТНОШЕНИЕТО РЕКЛАМА – МАРКОВА ИЗВЕСТНОСТ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
101_split_BU_4-2012.swf (265.6Kb)
Дата
2012
Автор
Горанова, Пенка
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Икономическата същност на търговската марка се проявява чрез функциите, които изпълнява. Те носят исторически преходен характер, което означава, че на определени стадии от икономическото развитие на обществото едни функции отмират, а други възникват и се развиват, като изменят или обогатяват своето съдържание. Марката е важен актив за всяка фирма, тъй като тя е основа за конкурентно предимство и за очаквани финансови постъпления. Търговската марка, като икономически символ за качеството и произхода на стоките улеснява пазарните отношения и реализацията на продукцията. Чрез непосредственият контакт с потребителите и чрез стопанската реклама тя им доставя необходимата информация, която ги ориентира при формирането на техните предпочитания.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1499
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка